План–конспект уроку музики на тему: План проведення уроку музики на тему: Про що говорить музика

Педагогіка: історія і сьогодення » Художньо–педагогічний аналіз творів на уроках музики в початковій школі » План–конспект уроку музики на тему: План проведення уроку музики на тему: Про що говорить музика

Сторінка 2

Молодці! Добре справились із завданням.

VІІІ. Розучування пісні О. Зозулі «Сніжок»

1. Вступна бесіда

І знову Бабуся лютує, непускає нас до зали, поки ми не вивчимо нової зимової пісеньки, а як вона називається ми дізнаємося із завдання – загадки Яги.

2. Відгадування загадки

1.На веселий на каток з неба сиплеться… (Сніжок).

3. Виконання вчителем пісні

Завдання до первинного показу:

- Яка мелодія пісні? (бадьора, життєрадісна…)

4. Словникова робота- Які слова ви не зрозуміли?

- Поясніть значення слова «загрузають» ноги – залізають у сніг, топляться в снігу, їх важко звідти витягти.

5. Розучування першого куплета частинами

ІХ. Музично-ритмічні рухи.

1. Вступна бесіда

Яга хоче, щоб ми відволіклися від вивчення пісні. Дає нам ще одне завдання:

Віхола гуляє,

мороз всіх щипає

Наслала на нас морозу, але ми його не боїмося. Правда? Адже у нас теплі валянки, шубки, рукавички.

2. Фізкультхвилинка із руховими елементами «Морозець»

Х. Показ пісні

- Перемогли ми злі чари Баби Яги і все ж таки потрапили на бал у прекрасний палац, одягаємо свої карнавальні маски і стаємо у новорічний хоровод.

(спів пісні «Сніжок» у хороводі)

ХІ. Підсумок уроку

Ми сьогодні ну просто молодці, адже виконали всі завдання уроку: працювали над темою «Про що розповідає музика», слухали п’єсу Чайковського «Баба Яга», розучили зимову пісню «Сніжок».

А що сьогодні на уроці було найцікавішим?

ХІІ. Музичне прощання

- Жаль, закінчився урок,

Дякую усім.

- Ми зустрінемося знов

Днів так через сім.

- До побачення!

- До побачення!

Музика як вид мистецтва, що існує у часі, дає найбагатший матеріал, що дозволяє композитору, виконавцю, аналітику і слухачу зануритися в осмислення категорії простору та законів його існування у самому глибинному філософському значенні.

Музичний простір не є і не повинен бути точною копією реального фізичного простору, однак базується на законах останнього і, втілюючи у собі типи взаємодії його елементів, створює різноманітні стохастичні часово-просторові моделі когнітивного типуж.

Вивчена та проаналізована література науково-методичної, музикознавчої, психолого-педагогічної спрямованості з проблеми дослідження.

На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, музикознавчої та історичної літератури уточнено сутність поняття "художньо–педагогічний аналіз", яке розглядається як складний динамічний процес цілісного, образного, емоційно-усвідомленого, особистісно забарвленого осягнення змісту музичного твору.

Отже, можна сказати, що художньо–педагогічний аналіз є основою всіх програм з музики (1 – 8 кл.). Аналіз музичних творів ми розглядили через таке поняття як сприймання музики. Бо коли ми сприймаємо музику, тоді школярі можуть її проаналізувати так як можуть.

Музичне сприймання, будучи основою всіх інших видів музичної діяльності, у цій діяльності й розвивається, забезпечуючи загальний музичний розвиток школярів. Для того щоб у дітей більш ширше і швидше розвився аналіз, уява та слух від почутого чи побаченого треба заохочувати дітей до активного, осмисленого слухання музики вдома (музичні записи, телебачення), запам'ятовування тієї музики, що сподобалась (прізвище композитора, назва твору і хто його виконував). Формування в учнів здатності розуміти музику, розбиратися в ній — найважливіше завдання вчителя музики, яке має реалізовуватись систематично, послідовно і потребує значного часу.

Сприйняття музики являє собою єдність емоційного та свідомого, почуттів і розуму. Тому здатність до свідомого сприйняття музики обов'язково передбачає розвиток музичного мислення дітей. Музичне мислення слід розглядати як один із видів мислення в цілому. Аналізуючи з дітьми музичний твір, учитель навчає їх встановлювати зв'язок між загальним характером музики і засобами виразності, що використані композитором.

Страницы: 1 2 



Основні підходи та етапи формування Зони європейської вищої освіти
Упродовж п’яти років європейське освітнє співтовариство консолідується задля освітньої концепції Болонського процесу: формування на перспективу загальноєвропейської системи вищої освіти, названої Зон ...

Дослідження психологічних чинників школярів з метою профорієнтації
Вибір професії. Яким величезним сенсом наповнена, здавалося б, звична словосполука, скільки в цьому приховано емоцій, тривог, очікувань, проблем! Ким стати? Це питання задавало, задає і задаватиме бу ...

Читання як вид навчальної діяльності

Громадянська освіта

Читання - основний засіб навчання, інструмент пізнання навколишнього світу. >>>

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.pedahohikam.net