Основні музично-виконавські прийоми навчання духовика

Сторінка 5

8. Frulato

– специфічний прийом виконання одного й того ж звуку, що швидко повторюється, подібно до смичкового tremolo, досягається під час виконання язиком рухів, які називаються тріскачкою (промовляння букв: фрррр або трррр).

чистота інтонування

є необхідною умовою виконання музики на духових інструментах. У теоретико-методичних дослідженнях видатних педагогів-духовиків виділяються декілька причин фальшивого звучання музичного інструмента:

1.

Технічні причини –

пов’язані з недосконалістю моделі інструмента, його несправністю чи невідповідністю до віку виконавця.

2.

Індивідуально-особистісні причини –

недостатньо розвинений слух у школяра, відсутність або недостатність слухового контролю, погана зосередженість та концентрація уваги.

3.

Причини виконавського плану –

недосконале володіння необхідними вміннями та навичками звуковидобування (виконавське дихання, амбушюр, постановка тощо)

Підсумовуючи вказане вище, слід зазначити, що застосування певних прийомів видобування звуку на духових інструментах, виконання штрихів, динаміки повністю підпорядковане завданням виконавського втілення музичного образу.

Страницы: 1 2 3 4 5 



Свідоме використання учнями прийомів розумової діяльності при вирішенні продуктивних задач
Відомо, що показником засвоєння прийому розумової діяльності є його свідомий перенос на рішення нових задач, що дозволяє осмислено використовувати цей прийом у сполученні з іншими, уже відомими, при ...

Функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями
Вимоги до комунікативних якостей мовлення вчителя зумовлені насамперед функціями, які воно виконує в педагогічній діяльності. Головними серед них є: а) комунікативна — встановлення і регуляція стосун ...

Читання як вид навчальної діяльності

Громадянська освіта

Читання - основний засіб навчання, інструмент пізнання навколишнього світу. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.pedahohikam.net