Зміст та сутність комплексної методики освоєння духових інструментів

Педагогіка: історія і сьогодення » Становлення виконавської школи гри на оркестрових інструментах » Зміст та сутність комплексної методики освоєння духових інструментів

Сторінка 3

- від елементарних звуковисотних звукових уявлень другому класі до оволодіння музичною грамотою та чмихання нот з листа і третьому та четвертому класі4

- від музикування на елементарних та шумових інструментах (2 клас) до освоєння більш складних музичних інструментів (блок – флейта, гуслі у) у 3-му та 4-му класах.

До очікуваних результатів автор (Говор В.Н) відносить формування у школярів стійкого інтересу до інструментального музикування як форми колективної художньо-творчої діяльності.

Страницы: 1 2 3 



Місто та роль народної хореографії в процесі формування культури підлітків
Історія мистецтва танцю йде в сиву давнину. На зорі свого існування людство відкрило способи вираження думок, емоцій, учинків через рухи. Тут не звучить слово. Але виразність пластики людського тіла ...

Система вправ для навчання діалогічного мовлення
Система вправ для навчання діалогічного мовлення складається з трьох основних етапів: І етап – початковий, на якому відбувається презентація матеріалу; ІІ етап – середній, на якому відбувається практ ...

Читання як вид навчальної діяльності

Громадянська освіта

Читання - основний засіб навчання, інструмент пізнання навколишнього світу. >>>

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.pedahohikam.net